sobota, 28 września 2013

Lubię Cię trochę bardziej niż miałam w planach ♥.♥



A gdy połknęła 25 tabletkę i zapiła 25 kieliszkiem wódki ,zadzwonił oznajmiając, że chce spędzić z nią całe życie.

Kochasz bez wzajemności, a gdy jest za późno okazuje się że on czuł to samo.



Chciałabym, aby gdy zamykam oczy, znikały wszystkie moje myśli związane z tobą.


"przecież nikt nas tutaj nie zna" - najlepszy powód do odpałów w obcym miejscu. ☻☻☻



Każdy z nas czeka na osobę, dzięki której poranne wstawanie z łóżka będzie miało sens. 


idąc ulicą uwodzę wzrokiem twoich kumpli, aby potem mówili ci "ej ziomek, ty chyba nie wiesz co straciłeś"



Nigdy więcej nie słuchaj innych, pamiętaj najważniejsze jest to, co ty czujesz! 


Lubię, gdy budząc się z rana widzę twoją uśmiechniętą twarz. Stoisz nade mną i przyglądasz się szepcząc , że jestem piękna. Uwielbiam gdy tak niespodziewanie w kroplach deszczu podnosisz mnie i kręcisz, a z moich włosów robi się fontanna wody, tak nagle stawiasz mnie na ziemie i całujesz, a ja czuje się najszczęśliwsza na świecie. Kocham, kiedy po prostu jesteś, bo tylko ty potrafisz mnie rozbawić i sprawić, że czuję się kimś.



Czas i odległość pokazują kto jest prawdziwym przyjacielem.


co byś zrobiła gdyby wrócił? spojrzał w Twoje przepełnione smutkiem oczy, przytulił, pocałował i powiedział że kocha? uległabyś mu....



-Co Ci strzeliło do głowy, żeby chcieć się zabić?!
- Za bardzo bolało. To, że mnie nie dostrzegasz, że jestem dla ciebie tylko przypadkową osobą.
- Masz mi obiecać, że to się nigdy więcej nie powtórzy, będę Ci sprawdzać ręce. Jeśli zobaczę choćby ryskę to będę Cię ciągle pilnować. Zbyt wiele dla mnie znaczysz. Rozumiesz?!


♥.♥
_____________________________________________________________________

Ile dała bym aby móc cofnąć czas. Zrobiłabym wiele innych rzeczy, powiedziała mnóstwo innych słów, ale teraz mogłabym być szczęśliwa, Szczęśliwa z osobą, którą naprawdę kocham. Mam dość ciągłego udawania przed innymi, przed sobą zresztą też że mi nie zależy, że mam go gdzieś, że wcale o nim nie myślę. Przecież ciągle na jego widok serce zaczyna bić mi mocniej, a moja poduszka przesiąknięta jest łzami, co noc płaczę pytając siebie "dlaczego zmarnowałam tyle szans"? Nigdy sobie tego nie wybaczę....



Nika ^^

2 komentarze:

  1. jeżu, jeżu,jeżu genialneee *.* <33333
    a szczególnie opis ,,ile dałabym..."

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne cytaty, takie... wzruszające :)

    OdpowiedzUsuń