czwartek, 26 września 2013

Nie mam wszystkiego, ale kocham i doceniam to co mam :) 

Nigdy nie jest za późno aby być szczęśliwym ☻ 


W nocy żadna kołdra, ani koc nie jest w stanie dać Ci tyle ciepła, co druga osoba :*

Nigdy nie wiesz, co jutro się wydarzy w Twoim życiu, dlatego zacznij się w końcu z niego cieszyć :D 


Mam takie niegrzeczne myśli, że nawet moja podświadomość się rumieni :D 

Jeśli dziewczyna ma urodziny : 
Zadzwoń do niej o 24 i powiedz coś co zapamięta na długo
Jeśli patrzy Ci w oczy, patrz tak długo aż sama odwróci wzrok
Jeśli widzisz ją płaczącą, przytul ją mocno i nic nie mów
Jeśli mówi, że Cię lubi, tzn. że lubi Cię bardziej niż myślisz
Jeśli jest jej zimno daj jej swoją bluzę
Jeśli mówi że jest w porządku, nie wiesz jej
Jeśli Cię ignoruje, nie poddawaj się tylko staraj się dalej
Jeśli patrzy na twoja usta, pocałuj ją
Jeśli Cię bije, chwyć ją mocno i nie puszczaj puki się nieuspokoi
Jeśli jest smutna, zapytaj o co chodzi
Jeśli się boi daj jej poczucie bezpieczeństwa
Jeśli ją kochasz z całego serca, powiedz jej to ♥ ♥☺☺♥


Jeśli walczysz, możesz przegrać,
jeśli nie walczysz to już przegrałeś :> 

Od nowa to ja mogę pomalować paznokcie, 
a nie zacząć życie ;* 


- Zatańczysz?
- Jestem zmęczona.
- Ale z nim tańczyłaś.
- Bo nie jest moim przyjacielem.
Odszedł smutny. Zatrzymała go chwytając za rękę.
- Jesteś moim przyjacielem, w stosunku do ciebie mogę być szczera, dla niego muszę być miła.
 
To niesamowite, jak człowiek, który był kiedyś po prostu 
obcy może nagle...stać się całym światem ♥ *_* 
--------------------------------------------------------------------------
Wierzycie w przyjaźń damsko męską ? Między dziewczyną i chłopakiem ? Czy jest to po prostu niemożliwe ? 

PAULA *_*

3 komentarze:

  1. Dziękuje i ja również obowiązkowo obserwuje ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wierzę. I czekam na przyjaciela. Z dawnym mam ograniczony kontakt, niestety ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wierzę i czekam hahahha <3

    Zapraszamy:

    http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń