poniedziałek, 23 września 2013

Niektóre chwile zapomina się przez całe życie...♥.♥


Jest takie uczucie, dość dziwne, trudne do opisania. To tak jakby coś w środku ciebie chciało się wydostać, czujesz radość i podniecenie choć nie wiesz dlaczego, przecież jest zwykły dzień jak co dzień, a mimo to Ty masz ochotę zrobić coś szalonego, niepowtarzalnego... Ale dlaczego? Tego nie wiem, po prostu wstań i to zrób! Nie patrz na innych, walcz o swoje marzenia!


widząc go opartego o jej szafce, zaczęła się głupkowato uśmiechać, nie mogła przestać, gdy tylko ją dostrzegł uśmiechnął się łobuzersko i pocałował, lecz ona się odwróciła,
widział że jest skrępowana - czemu się czerwienisz? - wszyscy na nas patrzą. - i co z tego? - może ty jesteś do tego przyzwyczajony, ale ja nie. - kochanie, posłuchaj, nie patrz na innych, zawsze walcz o swoje - uśmiechnął się szeroko i tym razem ich usta złączyły się w długim, namiętnym pocałunku....


W życiu bywają takie noce, w których łzy same napływają ci do oczu, a poduszka staje się jedyną rzeczą która w tej chwili Cię rozumie.


Kochaj mnie taką, jaką jestem, a będę coraz lepsza.


Nikt nie lubi patrzeć, jak ktoś inny zajmuję jego miejsce...


Nienawidzę kiedy mi zależy, wolę kiedy jest mi wszystko jedno...


To właśnie z nim chcę się budzić, wtulona w jego ramiona, chcę zasypiać patrząc w jego błękitne oczy. Chcę trzymać go za rękę, patrzeć z nim w gwiazdy, śmiać się i płakać, chcę żeby całował mnie na dobranoc i dzień dobry. Potrzebuję tego, potrzebuję tego uczucia, potrzebuję jego. Kocham go...


Żebyś przeze mnie nie mógł spać i jeść, tak jak ja przez ciebie. Żeby wszystko straciło dla ciebie cholerny sens.


Zostań, a oboje się przekonamy czy warto...


Czasem w jednym słowie ukrywa się historia całego życia.


NIKA ♥.♥

4 komentarze:

  1. U Ciebie zawsze coś innego, ale w pozytywnym sensie rzecz jasna :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz łatwo jest tez powiedziec, trudniej zrobic ;)

    Zapraszam również na mojego bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz - z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane.. :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :) <3

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy blog ;)
    obserwuję i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń