środa, 14 sierpnia 2013

Bo jedynym facetem, za którym będę biegać, będzie mój syn :D


Na początek kilka dłuższych cytatów w sam raz do czytania przy kakao, mam nadzieję że przypadną wam do gustu :)

Mimo rany na sercu, często lubiłam przywoływać wszystkie wspomnienia z nim związane. Jeszcze nie pogodziłam się z jego odejściem, mimo to myśląc o naszych wspólnych chwilach, Kąciki ust bezwarunkowo, delikatnie unosiły się ku górze. Nadawał piękna wszystkim moim dniom. Każdy zmierzch i każdy świt stawał się magiczny, kiedy mogłam spojrzeć w jego tęczówki i czuć jego dotyk na mojej talii. Szkoda, że nie usłyszę już jego głosu, budzącego mnie codziennie ze snu. Ułożył sobie życie daleko stąd, wprawiając w palpitacje inne serce. . . 






Czy Superman jest prawdziwym mężczyzną nosząc majtki na spodniach?!?

Możesz mieć wszystko. Urodę, świetną pracę, wspaniałą rodzinę, wille z basenem, wakacje na Hawajach, stały karnet do solarium, ale i tak będziesz nieszczęśliwy. Czemu? Bo w Twoim idealnie poukładanym świecie zabraknie tych, którzy są Ci najbardziej potrzebni a których z własnej winy mieć nie będziesz - przyjaciół.



Trzeba coś stracić by to docenić, żeby odzyskać, trzeba się zmienić.  

Na stole stały cztery świeczki. Pierwsza rzekła nagle. : "Jestem dobrem - ludzie już mnie nie potrzebują, wiec mogę zgasnąć.." Druga świeczka dodała. : "Jestem sprawiedliwością, dziś nikt mnie już nie potrzebuje!" obie świeczki zgasły.. trzecia,zasmucona rzekła. : "Jestem miłością - na mnie ludzie mają coraz mniej czasu,wiec i ja zgasnę.." trzy świeczki zgasły. Do pokoju weszła młoda kobieta i ze smutkiem popatrzyła na zgaszone świeczki. Czwarta świeczka odpowiedziała. : "Nie martw się, jestem nadzieją, póki ja istnieje wszystko można zacząć od nowa..."


 - Nadal go kochasz...
- Nie...
- Kłamiesz !
- Nie !
- I tak wiem, że nadal go kochasz...
- Nie !
- Dlaczego kłamiesz ?
- Nie kłamię...
- Kłamiesz !
- Ile razy mam powtarzać, że NIE!
- Tyle, aż w końcu sama w to uwierzysz . 

 

-Hej, śpisz już?
- Tak.
-Jeszcze Ci coś powiem.
-Tylko szybko.
-Kocham Cię.
-Co? Głośniej!
-KOCHAM CIĘ!
-Tylko tyle?
-A czy to mało?!

A tutaj coś dla ucha:
Miłego słuchania :) 


                                                                                                                                                           Paula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz