czwartek, 15 sierpnia 2013

Jesteś może harcerką? Bo właśnie postawiłaś mi namiot.


Jesteś sama, bo za bardzo chcesz być czyjaś. Za bardzo chcesz należeć do niego i tylko do niego. To boli -wiem, ale gdybyś tylko mogła być obojętna wobec niego, to On dawno należałby do Ciebie.





 Każdy ma kogoś, ja jestem niczyja.


 Jestem samodzielna. Sama i dzielna.





Nauczyłam się już pić kawę bez mleka, herbatę bez cukru. Może najwyższa pora nauczyć się żyć bez Ciebie?



i co , znowu lato, co? Znowu będą chodzić po ulicach zakochane pary, będą się tulić, całować, uśmiechać bez odrobiny współczucia dla całej reszty.




   Ciemno , głucho . Próbowała przypomnieć sobie co się działo zanim zasnęła . Odwróciła się się na bok , spojrzała na Jego wyraz twarzy , spał .. mieli dużo czasu , nie musiała Go budzić . Wpatrywała się w Niego i skupiała się na każdym nawet tym najmniejszym szczególe . Od dawna już nie czuła tak mocnej bliskości między Nimi .




 Prawdziwy mężczyzna nie wysyła wam sprzecznych sygnałów. Bo prawdziwy mężczyzna wie, czego chce.



Wiesz co jest zajebiste? Że nie potrafię być taką suką jakim ty jesteś skurwielem.

 

- Przestań pić! - Ja nie piję, dezynfekuję rany duszy..

 

 Nika


3 komentarze:

  1. witam ,
    jakbym czytała myśli mojej nastoletniej córki :-)
    fajnie tu u was ,czuć tutaj pierwsze miłości itd...ach ,kiedy to było ?-odmłodniałam tutaj troszkę i powspominałam kiedy to w moich młodzienczych czasach nie było blogów tylko wiersze pisało się w zeszytach ...dzięki za powrót do młodości a Wam życzę tylko radosnych dni i myśli :-)

    OdpowiedzUsuń