sobota, 24 sierpnia 2013

I ciągle czuje jej zapach co unosi sie w powietrzu . . .

Na twarzy uśmiech choć w sercu ból, to jedna z największych życiowych ról. 


Mimo trudności losu, trzeba patrzec na świat z uśmiechem *_*



Tak, marzenia się spełniają . . . A aniołki palą trawkę, słuchają metalu i pociskają w glanach 

Mam doła, chcę go wykopać. Ma ktoś pożyczyć łopatkę ?!?  


Popełniaj błędy i naprawiaj je, gdy się zawiedziesz nie poddawaj się. 

Nie mam ADHD, ani nie jestem psychopatką. Ja po prostu korzystam z życia jak najlepiej mogę. 


Jesteś szczęśliwy ? Bo ja jestem taka szczęśliwa że aż sram tęczą :> 

Bo jest takie lustro, w którym widać wszystkie piękne chwile. :) 


Życie jest jak koło, które się obraca, to co minęło nigdy już nie wraca...

Bo w życiu czasem trzeba spojrzeć na problem z innej perspektywy i nie szukać problemu tylko w sobie. 



Jeszcze tylko 8 dni wakacji ;( Jak to szybko zleciało . . .
A kto już gotowy do szkoły ? Mi zostały jeszcze tylko ostatnie zakupy i koniec. ;>

Słoooodkich snów wam życzę, niech się przyśni coś fajnego :P 
DOBRANOC *_* 
Paula :d

12 komentarzy: