piątek, 23 sierpnia 2013

Marzyć to znaczy wierzyć w co się wydarzy ...

Hejoo ! 
Tak na wstępnie od razu chciałam przeprosić za dzisiejszą notkę. Będzie ona chyba wyjątkowo krótka i dołująca. Nie miałam dzisiaj humoru na jakieś optymistyczne opisy, bo sama w optymistycznej sytuacji nie jestem, lekko mówiąc. Mam nadzieję że was to nie zraziło. ;) 

Bloga z tego co nam wiadomo czyta i komentuje coraz więcej osób. Jakiś czas temu pojawił się pomysł pisania opowiadania. Ale chciałybyśmy poznać wasze zdanie na ten temat. Jeśli podoba wam się ten pomysł  to podawajcie w komentarzach jakie opowiadania najbardziej by wam pasowały.  Zależy nam na waszym zdaniu. :)
A tutaj krótka notka :> 
&



 Wyzwalam się z obowiązku jakim jest życie... bo ludzie tacy jak ja odchodzą przed czasem... odchodzą zanim zdarzysz pokochać kogoś z nich... lecz dopiero pokochasz gdy poczujesz ze ich juz nie ma. A gdy zakopiesz wspomnienia to zatęsknisz i zaczniesz doceniać...


Mówiłam, ze chcę żyć bez Ciebie
-Nie chciałam!
Mówiłam, że Cię nie kocham
-Kochałam!
Mówiłam, ze dam sobie radę
-Nie dałam !
Mówiłam, że zapomnę
-Kłamałam !


Wzloty i upadki,
rozczarowania i wszędzie swatki.
Nikt jeszcze nie odgadł mej zagadki.
Mam dość tej ciuciubabki.


Ironia losu - gdy dwie osoby nie potrafią żyć bez siebie, ale ze sobą również nie.




DOBRANOC :**                                            
                                                                       Paula




9 komentarzy:

  1. zacznę więc marzyć, ale raczej nie jest to takie proste

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeny wpiss <3333 piosenka *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, dobrze piszesz :) Bardzo mądre sentencje :) Obserwujemy? Zapraszam do mnie: klaudyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wejdź w link. Możesz komentować nawet gdy nie masz konta, Zachęcam do czytania mojego bloga "Floriano" Celem tego posta jest wypromowanie go żeby było więcej wejść komentarzy itp. http://florekoficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czytać opowiadania:)Podoba mi się taki pomysł:)
    Zapraszam do mnie:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń