wtorek, 27 sierpnia 2013

Bo nie ważne co w mym życiu się dzieje, wiem że człowiek jest lepszy, gdy się śmieje!

Miłość na wieki, tak tak, szkoda tylko że wiek trwa 100 lat, a nie 2 tygodnie...


Najpierw zastanów się, co sprawia że jesteś szczęśliwy, a potem rób tego więcej!


- Masz chłopaka?
- Nie
- Czemu?
- Bo nie jestem gotowa... Masz dziewczynę?
- Nie...
- Czemu?
- Bo nie jesteś gotowa...


Jestem tylko człowiekiem, nie jestem idealna, popełniam błędy, których już nie da się wymazać...


gdy nie możemy żyć rzeczywistością, żyjemy marzeniami ♥


Pamiętaj że 60 sekund smutku, zabiera ci minutę radości.



Żyjmy tak aby na koniec powiedzieć "fajnie było".



Optymiści też mają czarne myśli, tyle że oni je kolorują. Kolorują je magiczną kredką, którą jest uśmiech. 


Powaga, to coś czego nigdy nie zrozumiem.


Wystarczy jeden twój uśmiech i wszystkie problemy znikają.


Są takie dni gdy uśmiecham, się nawet do sufitu.


Nie lubisz mnie? Oj, tak mi bardzo z tego powodu wszystko jedno!


Pewnego dnia padał deszcz, ona szła ulicą ze słuchawkami w uszach. Jej trampki tonęły w kałużach, a włosy kręciły się we wszystkie możliwe strony.


______________________________________________________________________________

Dziś jakoś tak optymistycznie. Miłego czytania ;)
A teraz zostawiam was z ciachem ♥.♥











MÓJ PRZYSZŁY MĄŻ EVER! xD



NIKA ;)

5 komentarzy:

  1. Niektóre teksty naprawdę świetne - w sumie wszystko jest genialne i takie OPTYMISTYCZNE, to najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha fajne teksty ;)
    Zapraszam na nowy post - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę optymistycznie, widać, że masz dobry humor:) Faktycznie niezłe ciacho :) Pozdrówki: klaudyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiaaaa KC ♥ cudowny blog <33 *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ;). Uwielbiam różne cytaty (byle nie o miłości, szczególnie o tej nieszczęśliwej), na fbl. śledzę tego dużo.

    OdpowiedzUsuń