sobota, 17 sierpnia 2013

Dopóki oddychamy, dopóty mamy nadzieję....

 
Czasem się zastanawiam czemu chodź tak młodego wieku, życie tak bardzo mnie zraniło...


Nie oszczędzaj sił na "potem", bo "potem" może być już za późno. Życie przemija za szybko, zanim zdążysz zauważyć "potem" będzie teraźniejszością.




Pewnie często zastanawiasz się dlaczego gdy go widzisz odwracasz wzrok, masz motylki w brzuchu, źrenice ci się powiększają, a oczy zaczynają błyszczeć. To się nazywa miłość...
 
 
Wszyscy mówią "jesteś jedyną, wyjątkową dziewczyną" szkoda tylko, że zapominają dodać "tą która zawsze musi cierpieć". 
 
 

 
Ludzie cię nie rozumieją, chciałabyś się komuś zwierzyć, wypłakać, bo boli, ale nikt tego nie zauważa, zawsze jesteś uśmiechnięta. Przecież nie chcesz żeby ktoś gadał z tobą z litości. I to działa, ludzie są tak ślepi że nie widzą jak cierpisz, mijają cię na ulicy, piszą , gadają, ale żaden z nich nie zapyta "jak się czujesz?"


A gdy tylko zamknęła oczy wracały bolesne obrazy z przeszłości, wspomnienia, których nie była w stanie wymazać...
 
 
 
- Chcesz się w anoreksję wpędzić?!
- Pytasz mnie czy chce być chora psychicznie? 



Wczoraj w nocy płakałam, nie dlatego że cię nadal kocham, płakałam bo wszystko zmienia się zbyt szybko, ludzie przemijają, znikają gdzieś w otchłani, tak samo jak uczucia. Na zawsze zostają tylko wspomnienia....
 
 
 
Ten ból niszczy cię od środka, wysysa z ciebie resztki życia...



I jeszcze nie raz zastanawiam się czy o mnie myślisz, czy kiedykolwiek mnie wspominałeś.




___________________________________________________________________________

W ogóle zamulam i dostałam weny, pisałam pisałam, aż w końcu dodaję :) 
Miłego czytania  + a i kocham tę piosenkę ♥.♥ a pokazał mi ją Madzix :* 


Nika












5 komentarzy:

  1. Też kocham tą piosenkę :) Boska jest. Super notatka :) Te opisy są boskie.

    http://niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, naprawdę każde miłe słowo wywołuje uśmiech na mojej twarzy :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiek macie świetny blog ♥ KOCHAM GO ♥♥♥ zajebiste wpisy :*

    OdpowiedzUsuń